Gazpetrol, jako lokalna stacja benzynowa, nie tylko dostarcza paliwo dla mieszkańców, ale również pragnie aktywnie wspierać społeczność lokalną i działać na rzecz dobra zwierząt. Poprzez inicjatywę “W trosce o 4 łapy”, firma postanowiła wyrazić swoje zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu, dzieląc się zyskiem ze sprzedaży gadżetów na rzecz miejscowego schroniska dla zwierząt.
Współpracując z Gazpetrolem, mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w kreowaniu kompleksowej koncepcji marketingowej i projektowaniu graficznym dla tej szczytnej inicjatywy.
Naszym celem było przełożenie wizji klienta na strategię działania, która nie tylko podnosiłaby świadomość społeczną, ale także przynosiła realne korzyści dla lokalnego schroniska dla zwierząt.
Opracowanie kluczowych elementów akcji CSR
Zaczęliśmy od przygotowania solidnej podstawy – powstały 3 kluczowe elementy akcji:
- nazwa kampanii: “Gazpetrol – w trosce o 4 łapy”, swoista gra słów łącząca główną działalność biznesową klienta z celem akcji,
- znak graficzny akcji (logo) obrazujący symboliczne połączenie czworonogów z “kroplą” paliwa,
- slogan: “Napędzamy merdające ogony”, pośrednio odnosząc się do paliwa oddaje radość i wdzięczność zwierząt ze schroniska, które mogłyby znaleźć nowy dom dzięki tej inicjatywie!
Projektowanie materiałów komunikacyjnych
- projekt zwracającej uwagę klientów stacji ramki do umieszczania zdjęć zwierząt do adopcji ze schroniska,
- plakat komunikujący założenia akcji do umieszczenia w ekspozytorze sprzedażowym na stacji,
- wizualizacje gadżetów z logo akcji do sprzedaży na stacji.